Vyhodnocení pobytového vzdělávání,
Hartmanice 29.11.-1.12. 2010 |
Slaďování pracovního a rodinného života |
OCENĚNÍ |
a) |
Na obsahu kurzu oceňuji.... |
-
Obsah je sestaven srozumitelně, posloupně, dotýká se všech důležitých a potřebných oblastí života, které máme k řešení
-
záměr, šíři témat, otevřenost vůči našim potřebám
-
vzdělávání se týká přesně těch problémů, které má cílová skupina, nutí nás přemýšlet a řešit je. Pomáhá se zorientovat, zvyšuje sebevědomí, budí pocit sounáležitosti (nejsem na problémy sama)
-
obsah je perfektně vymyšlen
-
obsah sedí přesně na míru našim potřebám
-
témata vycházejí ze života
-
lektory – jejich pomoc při řešení problémů, to že nás podrží
-
vysokou kvalitu a úroveň
-
že se dotýká problémů, které účastnice řeší ve svých životech a rodinách (osobní zakázky)
-
když nechci, nemusím se zapojovat
-
celý program
-
konkrétnost
-
náplň celého pobytového vzdělávání
-
má to „hlavu a patu“, velký význam a smysl v dnešní době
-
otevřenost všech
-
otevřenost účastnic
-
umět si říkat o potřebu, umět mluvit o tom, co v životě chci. Líbí se mi různorodost obsazení účastníky a to, že jsme z různých míst |
b) |
Na formě, kterou byl vzdělávací kurz vedený oceňuji... |
-
Oceňuji osobní zakázky a sílu práce v ženské skupině, líbí se mi oživení výtvarnými technikami
-
práci ve skupinách, dvojicích , „horkou židli“
-
bezvadný nápad
-
pestrost, snahu udělat vzdělávání zajímavé pro všechny
-
pestrost
-
praktické nácviky rozhovorů a jednání, střídání forem práce
-
vzájemnou výměnu zkušeností při práci v kruhu
-
práci v kruhu, večerní hravé formy vedení, práci skupiny
-
modelové situace (scénky)
-
vzájemnou výměnu zkušeností
-
jak to bylo dobře složeno dohromady
-
práci ve skupinách a zpětnou vazbu
-
otevřenost
-
práci v kruhu, názory ostatních , výměnu zkušeností
-
úžasná atmosféra, člověk se dokáže otevřít, říct své pocity
-
práci ve skupině a nelámání ničeho přes koleno
-
super zkušenosti s druhými a jejich problémy
-
vzájemnou výměnu zkušeností
-
práce ve skupinách, střídání skupin co do velikosti tak osobnostního složení |
c) |
Na lektorech oceňuji, že... |
-
Citlivý vstřícný přístup
-
profesionalitu, lidskost, citlivost, otevřenost vůči jiným i sobě (umí dát jasné hranice)
-
jsou skvělí
-
otevřenost, upřímnost, profesionalitu
-
kvalitní přípravu, flexibilitu, profesionální přístup
-
profesionalitu
-
otevřenost, dobré časové rozložení, trefné komentáře, pomáhají s pojmenováním problémů
-
jsem spokojená, oceňuji vánoční výzdobu
-
že nám pomáhají při řešení problémů, že nás podrží, ž evymysleli tak skvělý program
-
jsou lidští, sympatičtí, mají velký smysl pro pochopení
-
dávají praktické rady, kterými mohou účastnice řešit své problémy
-
jsou přímí
-
jsou profesionálové, vstřícní pomoct i mimo vyhrazenou dobu
-
otevřenost, vstřícnost, empatii, děkuji jim a těším se na individuální konzultace s nimi
-
umění koordinovat diskusi
-
otevřenost říci vlastní názor a zkušenosti ze svého osobního života
-
vstřícnost, úžasný odhad situace
-
empatii, ochotu
-
jsou tu opravdu pro nás
-
dokážou poradit v řešení problémů
-
poradní hlas
-
byli k dispozici i o přestávkách, večer, jejich nasazení a zpojení, vysoká kvalita |
d) |
Na organizaci pobytového vzdělávání oceňuji... |
-
Vše
-
pokrytí všech potřeb, možnost úprav, vyjití vstříc
-
příjemné prostředí, nemá to chybu
-
skvělé zázemí během pobytu pro účastnice i děti
-
ubytování a strava výborná, skvělé zázemí pro děti
-
otevřenost, klid, snahu se něco učit a přijmout kritiku
-
ubytování je perfektní, jídlo skvělé
-
ubytování, stravování, možnost aktivně využít volný čas (plavání, aquaerobic)
-
stravování fajn
-
vše OK
-
vše super
-
funkčnost všeho dohromady, dobré jídlo, hezké prostředí
-
vše OK, strava super
-
ubytování a stravování je super!
-
Úžasně vaří
-
všechno
-
toleranci hlídaček, jejich vnitřní zájem o všechno, co se děje
-
vše super!
-
Stravování
-
naprosto bez problémů, pružně reagují na ústní i psané další návrhy, je to „vychytané“, výborný relaxační aquaerobic (bylo to potřeba) |
e) |
Sám/sama na sobě jsem v průběhu kurzu ocenil/a... |
-
Otevřenost, schopnost reagovat na podněty
-
otevřenost, pravdivost, radost
-
otevřenost, upřímnost
-
že jsem dokázala mluvit otevřeně (před ostatními) o velmi soukromých tématech
-
otevřenost, schopnost vystoupit před ostatními, podělit se o své zkušenosti
-
schopnost naslouchat a porozumět ostatním, chtění otevřít příště původ svých problémů
-
snahu pomoci ostatním v řešení problémů
-
umím se více prosadit
-
posun v sebepoznání
-
otevřenost, spolupráci s ostatními
-
ochotu a rozhodnost
-
otevřenost
-
otevřenost a posun od minula
-
konečně jsem našla a pojmenovala svůj problém
-
uvědomění si, že „můžu víc“, že se nemusím jenom ohlížet na druhé
-
obrat – přístup k celku skupiny, lidem v ní
-
změnu názorů
-
otevřenost
-
byla jsem v tom naplno |
DOPORUČENÍ PRO PŘÍŠTĚ, MOJE NÁVRHY NA ZMĚNY |
f) |
K obsahu kurzu mám tyto návrhy na změny, doporučení... |
-
Dát možnost 10-15minut individuální konzultace s lektorem během dne
-
vše je perfektní
-
více konkrétních případů, konkrétnější řešení
-
bez výhrad |
g) |
K formě, kterou vzdělávání probíhalo, mám tato doporučení |
-
vše je perfektní
-
více pohybu |
h) |
K lektorům mám tato doporučení ... |
-
Ať více mluví Pavla
-
jsou super |
i) |
K organizaci kurzu mám tato doporučení… |
-
Prosím vymést pavučiny na pokoji č. 3 včetně větráku
-
vše je super
-
prosím o udržování dvorku (posyp) – uklouzla jsem a odřela si nohu o schody
-
vše úžasné
-
večer dát lehčí jídlo (svíčková k obědu, rizoto k večeři) |
j) |
Sama k sobě, co příště změním sama u sebe... |
|
DALŠÍ NÁMĚTY |
k) |
Moje další komentáře, poznámky, myšlenky, aneb „Na co jsme se nezeptali a bylo by dobré, říci.... |
-
Těším se na další (bohužel již na poslední) pobyt!
-
Těším se na příště!
-
Díky kurzu rychleji řeším své problémy doma. Díky!
-
Moc děkuji všem organizátorům za tento projekt a možnost se ho účastnit
-
Moc se těším na příště
-
díky za aktivitu na sněhu :-)
-
těším se na prezentace
-
prosím o další pokračování – navázat na tento projekt. Náměty do dalšího projektu: praktický nácvik partnerské komzunikace v rodině, komunikace na pracovní úrovni s cílem komunikovat efektivně, bez komunikačních chyb; praxe v psychologické péči o sebe. Zahrňte prosím supervizi pro psychology a zaměstnance. Ráda bych i pomohla v tak kvalitním a zodpovědném realizačním týmu :-) Díky! |
Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu
Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. |